اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز می کند. خوش آمدید، اما هنوز حساب اینستاگرام خود را نمی فروشید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ حتماً نام کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و مطمئناً اطلاعات کافی در مورد آن دارید. برای تماس با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل باید صفحه را با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه مشاهده کنید، در غیر این صورت آدرس صفحه را به عنوان یک لینک در بیو مشاهده کرده اید. با کلیک روی آن به نقشه گوگل می روید و محل فروشگاه روی نقشه نشان داده می شود.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، می توانید به ویژگی های سرگرم کننده و راحت دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می کند مشتریان خود را بهتر مدیریت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. به راحتی می توانید اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید. این تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دستورالعملهای ویدیویی گام به گام در مورد نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی دارد: اگر میخواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید.در قسمت تنظیمات تجاری، روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنیدInstagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “حرکت به عقب” کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Instagram Insights: تجزیه و تحلیل اینکه چه کاربرانی از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند تا چه اندازه باید آنها باشند؟ بودن. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری در اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدید از پست ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک تجارت، مشتریان به راحتی شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد – تغییرات در تعداد فالوورها، تعداد پست ها، بازدیدها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و موقعیت مکانی ارائه می کند. 2 .امکان افزودن دکمه دعوت علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای نمایه های تجاری، می توانید یک دکمه دعوت به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید از او بخواهید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد، یا نقشه ای برای نشان دادن مکانش به شما بدهد. شبکه شما در نمایه شما ظاهر می شود. هنگامی که صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که یک شبکه را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. شما می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین موارد در اینستاگرام از منظر بازاریابی است، زیرا اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. خوب، این تنها ارتباطی است که می توانید ایجاد کنید. از لینک موجود در پروفایل خود استفاده کنید. اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست.شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای پنهان را بررسی کنید بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان مشارکتکننده محتوای مارکدار در پستهایتان برچسبگذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با بررسی پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچمگذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. از اینجا روی Settings کلیک کنید و به Business Settings بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. میتوانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین می توانید لیستی از “حساب های تایید شده” ایجاد کنید که بدون اجازه شما محتوا را در حساب شما آپلود می کند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.