چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای یک سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را با استفاده از Adobe Reader امضا کنید. امضا یکی از عملکردهای کلیدی در احراز هویت است. با رشد تجارت آنلاین نیاز به امضای اسناد PDF پیدا شد. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح می دهیم. پیوست ها برای امضای اسناد PDF با رشد تجارت آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع هنگام تغییر سبک کار باید امضای اسناد PDF به صورت واقع بینانه تکمیل شود. گاهی اوقات فراموش می کنیم که سند PDF را قبل از نصب آن امضا کنیم. پیش از این، برای امضای یک PDF، کاربران باید آن را چاپ می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. همچنین برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت های قرارداد را پر کرده و با امضا در انتها هویت خود را تایید کند.امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می گویند.امضای الکترونیکی برای امضای قرارداد بین موجر و مستاجر، اجرای پروژه، قراردادهای محرمانه بودن داده ها برای کارکنان جدید، رضایت کاربران شرکت کننده در تحقیق استفاده می شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی برابر است با امضای دست نویس. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار دارد. امضای الکترونیکی از امنیت و حفاظت بالایی برخوردار بوده و هویت امضاکننده را تایید می کند. روش امضای اسناد PDF اساساً به این صورت است که نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار محصول شرکت Adobe می باشد و به صورت ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل درخواستی را به برنامه منتقل کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات Adobe شویم برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “tools” را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه به شما نمایش داده می شود که می توانید روی آنها کلیک کنید. نماد تنظیمات مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار، نماد امضا با عنوان “پر کردن و امضا کردن” است.برای افزودن امضا به اسناد PDF، روی نماد امضا کلیک کنید. برای امضای اسناد PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf به قسمت Fill رفته و در مرحله چهارم وارد شوید. در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Request Signature ظاهر می شود.برای امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، دکمه “پر کردن و امضا” را فشار دهید. سپس روی Add signature کلیک کنید و صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF معادل امضای یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر امضا را با استفاده از نرم افزار گرافیکی می کشید، تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی مانند jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه Image کلیک کنید تا به عنوان یک سند PDF ذخیره شود. توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویر امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی خود را با فرمت ایتالیک وارد کند. تابستان. با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا عقربه رسم شود. در طی این فرآیند، یک دستگاه صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد با خودکار یا خودکار و ماوس امضا کنید. پس از رسم امضا، بررسی کنید که آیا سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد یا خیر، سپس روی Apply کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.توجه داشته باشید که پس از امضای PDF، Adobe به طور پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کندبا این قابلیت کاربر می تواند از امضای پیش فرض هر فایلی برای امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای اسناد PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. ماوس خود را قرار دهید و برای امضا کلیک کنید. سپس اندازه مشت را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از وارد کردن امضای مناسب، سند PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader نوشتن امضای PDF است. یکی از ویژگی های محبوب امضای PDF است. اولین قدم این است که یک امضای تایپ شده برای اسناد PDF وارد کنید، از منوی کشویی در بالای پنجره امضا، “Enter my signature” را انتخاب کنید. سپس نام امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. پیش نمایشی از امضای شما در بخش “مشاهده امضای شما” نمایش داده می شود. گزینه “تغییر سبک امضا” در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر سبک امضا است. می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودپس از امضای سند PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم پس از ذخیره استایل امضای خود، زمان آن است که دست خود را قرار دهید. در این فرآیند، می توانید موقعیت و اندازه دست را با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده در سربرگ File گزینه Save را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به چند روش در نرم افزار Adobe توسعه یافته است که در رویه Signed نشان داده شده است. فرمت ارسال منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه …