چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف‌گیری مجدد تبلیغات چیزی است که به شما امکان می‌دهد تبلیغات مشابه را در سراسر وب مشاهده کنید. چگونه می توانیم دیگر هدف گذاری مجدد تبلیغات را مشاهده نکنیم؟ شاید شما هم داشته باشید. وقتی روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، سایر تبلیغات در همان موضوع ظاهر می شوند. در این صورت هیچ راه گریزی برای شما وجود نخواهد داشت. این یک عامل کلیدی در هدف گذاری مجدد تبلیغات شما است که به عنوان روش تبلیغ شناخته می شود. در زیر توضیح می دهیم که چرا دوباره تبلیغات را نشان می دهیم. با ما همراه باشید، وقتی برای اولین بار تبلیغی را مشاهده کردید، وب سایت بازی های ویدیویی را ذکر کنید و روی آن کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین کار این است که بار اول خرید نکنید و آن صفحه را ترک نکنید. مهمتر از همه، هر تبلیغی که بعد از آن برای آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات مشابه است. به این نوع تبلیغات در فارسی ریتارگتینگ می گویند، هدف گذاری مجدد چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ Retargeting یک تکنیک تبلیغاتی است که در آن مشتریان مجدداً هدف گذاری می شوند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که شما از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامی را که شرکت می خواهد انجام نمی دهید. به عنوان مثال، هدف تبلیغ‌کننده این است که یک بازی به شما بفروشد، و اگر از یک وب‌سایت بازدید کنید اما خرید کنید، اگر این کار را نکنید، تبلیغ‌کننده فکر می‌کند که شما یک مشتری بالقوه هستید.گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. بنابراین، هنگامی که از یک وب سایت مقصد بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما در سرورهای وب سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود و تبلیغی برای محصول مورد علاقه نمایش داده می شود. به همین دلیل به نظر می رسد که تبلیغات شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش محصول یا برخی اهداف تبلیغاتی انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای آن گروه از افراد نمایش داده شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی ویدیویی خود را برای افراد بین ۱۵ تا ۲۵ سال به بازار عرضه کند. موضوعات بازی و فالوورها نمایش داده می شوند، بنابراین وقتی تبلیغی را می بینید، با آنچه قبلا دیده اید مطابقت نخواهد داشت. در تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما برای نشان دادن تبلیغات مرتبط به شما استفاده می کنند.هدف گذاری، چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند.کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را خطرناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و سوابق مرور و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات برای یادآوری است. به عنوان مثال، ممکن است به شما هشدار دهد که در شرف خرید یک بازی ویدیویی هستید و از شما بخواهد که با رفتن به وب سایت مقصد ادامه دهید. مثل خرید کردن از آنجایی که شما قصد خرید محصولی را دارید یا به آن محصول علاقه مند هستید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که می توانید خریدی انجام دهید و به مشتری واقعی تبدیل شوید، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب موثرتر از تبلیغات مشابه است. همین امر در مورد هدف‌گیری مجدد تبلیغات نیز صدق می‌کند، زیرا از اطلاعات و سابقه شما استفاده می‌کند، ممکن است آن را آزاردهنده یا تجاوز به حریم خصوصی خود بدانید. چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات مقابله کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مبارزه با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، زیرا ممکن است متوجه شده باشید که این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌های مرورگر شما ارائه می‌شوند.با این حال، می‌توانید ذخیره‌سازی کوکی‌ها را برای بسیاری از سایت‌ها مسدود کنیدبا این حال، باید در نظر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره می کنید نیز ممکن است به سرقت رود، از سوی دیگر، بسیاری از وب سایت ها استفاده غیرمجاز از کوکی ها را مجاز نمی دانند. توجه به این نکته ضروری است که با این روش نمی توان همه تبلیغات ریتارگتینگ را حذف کرد، اما می توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف 3 چیز است. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان یا کش. ممکن است از شر تبلیغات هدف‌گیری مجدد خلاص شوید، اما به یاد داشته باشید که هر داده‌ای که ذخیره کرده‌اید، مانند نام‌های کاربری و رمز عبور، نیز حذف می‌شوند. نابود شوید اشتراک گذاری اطلاعات کمتر همانطور که در بالا اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغاتی را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی به دلیل داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شما می توانند بهتر مورد هدف قرار گیرند. با این حال، اگر می خواهید از شر تبلیغات رسانه های اجتماعی خلاص شوید، می توانید بسیاری از قسمت های ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید. 3.از سرویس سوئیچینگ VPN یا IP استفاده کنیداستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، تنظیم کوکی ها برای وب سایت ها سخت تر است زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام آدرس IP تبلیغات را ارسال کنند. از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده کنید. سعی کنید خودتان تبلیغات را مسدود کنید، چه به عنوان پسوند مرورگر یا نرم افزار نصب شده بر روی رایانه شما. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. . با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از مرورگرهای وب خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها هستند که سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نمی کنند. به عنوان مثال، مرورگر brave یکی از این مرورگرها است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که Google Chrome یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می توانید از پنجره های خصوصی یا اصطلاحات ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید تا از ذخیره کوکی ها و سابقه مرور خود جلوگیری کنید.از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل اینکه خدمات تبلیغاتی خود را در قالب گوگل ادز ارائه می دهد، از سابقه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال باید از موتور جستجو و موتور جستجوی شخصی استفاده کنید یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. رد کردن ذخیره سازی کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، هنگام ورود به سیستم، پیامی را مشاهده خواهید کرد که ذخیره سازی کوکی ها را تأیید می کند. در صورت امکان به مرور ادامه دهید و خلاصه و نتیجه گیری را تایید نکنید، اگر می خواهید راحت و بدون وقفه در تبلیغات مرور کنید، می توانید از روش هایی که ارائه کرده ایم استفاده کنید. با استفاده از روش‌های فوق، ذخیره کوکی‌ها و سابقه مرور شما برای وب‌سایت‌ها دشوار است، بنابراین می‌توانید با خیال راحت به مرور ادامه دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه …